Ga naar de inhoud

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden (2023)

Laatste update: 01 november 2023.

Zie Tarieven voor mijn huidige prijzenlijst en uurtarief.

Wie interesse heeft in mijn diensten, bied ik max. een uurtje gratis kennismaking aan om digitaal koffie te drinken, waarin we overleggen over wat je nodig hebt, hoe ik je kan helpen, mijn tarieven en voorwaarden, en gewoon om elkaar beter te leren kennen voor je me inschakelt!

Ik hanteer een standaard uurtarief, en je ontvangt maandelijks via de email van mij een factuur op basis van de gemaakte uren van de afgelopen maand die ik aan jou heb besteed.
Ik reken mijn tijd in blokken van 15 minuten, naar boven afgerond.
Ik kan je meestal vooraf een inschatting geven van de kosten voor bepaalde klussen – dit is enkel een inschatting ter inzicht, en hier kunnen geen rechten aan verbonden worden.

Na verzending van de factuur reken ik vervolgens een betalingstermijn van 14 dagen, die ook staat aangegeven op de factuur. Mocht deze termijn verstrijken, ontvang je uiteraard eerst een betalingsherinnering, maar blijft de betaling daarna alsnog uit, dan ben ik toch genoodzaakt om een aanmaning te sturen en eventueel verdere acties te ondernemen.

Als er spoed komt kijken bij jouw klus, ben ik genodigd een hoger tarief in rekening te brengen.
Ik zal je hier altijd van op de hoogte stellen als dit het geval is. 
Hoeveel hoger dit tarief is zal afhangen van de grootte van de klus en de mate van spoed, maar ga in ieder geval uit van 2x mijn reguliere tarief.
Desondanks ben ik zeker beschikbaar voor noodgevallen en urgente klussen!
Neem contact met me op voor meer informatie – geef in het onderwerp aan dat het om spoed gaat, en ik zorg dat ik je met prioriteit een antwoord stuur!

Ik ben in principe alleen tijdens mijn kantooruren beschikbaar (ma-vrij, 9:30-17:30), maar als jouw klus per se in het weekend of op een feestdag moet worden uitgevoerd, reken ik ook een hoger (dubbel) tarief — hier stel ik je uiteraard ook vooraf van op de hoogte.

Ik behoud het recht om mijn tarieven op elk moment te kunnen wijzigen, maar ik stel mijn vaste klanten hier minstens een maand van tevoren van op de hoogte via email.

Mocht ik een poos niet beschikbaar zijn wegens (langdurige) ziekte, vakantie, etc, zal ik hier mijn klanten ook van op de hoogte stellen.


Hanna Bouma VA
info@hannabouma.nl
www.hannabouma.nl
KvK-nummer: 86752995
BTW-id: NL004313715B15